Måndag 11/9–Torsdag 14/9

Efter att lämnat av “chefen för ett möte i Olofström var jag så “hemma” igen straxt efter klockan 15.

image

Middagen avnjöts på Michels Mat & Sånt medan sonen som oplanerat landat i Karlskrona rörde sig i betydligt finare salonger.

image

Robin tittade förbi och sa hej på väg mot tåget hem, han hade jobb på hemmaplan så det blev en kort visit i Karlskrona för hans del. Kvällen tillbringades ombord framför datorn och runt midnatt var det dags att törna in.

Freddy Håkanssons foto.

Tisdag

Tisdagen avnjöts i  stillhet med lite skrapande på dörrarna och jobb vid datorn.
Höll mig borta från sociala media och försökte hitta mig själv (Vet inte om jag direkt lyckades).

Men trots allt så känner jag mig lite bättre till mods ombord.

Onsdag

Freddy Håkanssons foto.

Det blev faktiskt lite frukost till arbetet ombord.

Freddy Håkanssons foto.

På eftermiddagen så drog det utlovade ovädret in.

image

Dagens måltid fick bli skeppsklassikern kroppkakor

image

image

image

Torsdag

Klev upp vid 5-tiden satte på kaffet och kunde konstatera att det fortfarande regnade och blåste kraftigt.

image

Det hade blåst rejält ute vid utklippen under natten.

image

Kommentera

